Hallå där!

Ja man kan minst sagt säga att det var längesen jag loggade in här! Men jag har skapat en ny blogg (och raderat den som jag har länkat i tidigare inlägg), så jag är sämst på att uppdatera. DOCK är det så att jag är sjukt intresserad av inredning och planerar lite inför min "flyga ur boet"-flytt. Och då loggade jag in här för att hämta några kodningar och såg att det faktiskt är riktigt många som fortfarande besöker min sida! Helt galet med tanke på att det är typ 2 år sen jag uppdaterade sist ^^.
Men i alla fall, ni som vill checka in min nya blogg (som gapar väldigt tom just nu) så heter jag såhär: www.interiorbysara.blogg.se

Vi kanske ses där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0